Golden Rose Velvet Matte - Pomadka matowa nr 13

Witajcie,

dzisiaj chcę podzielić się z Wami pierwszymi wrażeniami na temat pomadek Velvet Matte Golden Rose. Uwielbiam pomadki, a piękna pogoda skłania mnie do zabawy kolorami. Ostatnio udało mi się upolować piękną, matową fuksję. Jest to mój pierwszy raz z tego rodzaju pomadkami, więc jeśli jesteście zainteresowane tym, jak wypadają przy bliższym poznaniu to zapraszam dalej. ;)






Kilka słów od producenta:


Matowa pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraz wit. E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera bogatą paletę odcieni od klasycznej czerwienie po odcienie nude.


















Moja opinia:


Te pomadki są po prostu cudowne! Kolor jest baardzo dobrze napigmentowany, pięknie pokrywa usta. Konsystencja jest raczej kremowa, dzięki czemu dobrze się je rozprowadza. Jednak nakładanie wymaga nieco wprawy i trzeba robić to uważnie, ponieważ pomadki szybko zabarwiają skórę. Przy tak intensywnym kolorze trzeba na to szczególnie uważać i sprawnie usunąć ewentualne niedociągnięcia. ;) Ale nie uważam tego za wadę, po pierwszym użyciu spokojnie można sobie z tym poradzić. 




To, co urzekło mnie w tych pomadkach, to ich intensywność i długotrwałość. Utrzymują się naprawdę bardzo bardzo długo i są prawie niezniszczalne. Mogę w nich jeść, pić i kolor nadal jest wyraźny, a pomadka na swoim miejscu.


Mimo to, że są matowe, nie wysuszają ust i nie podkreślają suchych skórek. Chociaż sądzę, że przy codziennym stosowaniu warto pamiętać o odpowiednim nawilżaniu ust.

Cena jest niska i zdecydowanie zachęca do zakupu. Myślę, ze z czasem moja kolekcja tych pomadek na pewno się powiększy. 


Cena: 11,90 / 4,2g


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Golden Rose! Jeszcze jednak się nie przekonałam do pomadek, szminek. Mam za to pokaźną kolekcję koloryzujących błyszczyków tej marki. :)

    zapraszam do mnie: http://kwitnacetulipany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli błyszczyki mają też tak dobre, jak te pomadki, to chyba będę musiała zaopatrzyć się w jakiś. ;)

      Usuń
  2. Golden Rose to świetna marka, jednak tej szminki jeszcze nigdy nie testowałam, Koniecznie muszę spróbować, uwielbiam takie kolory <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://sophies-lifestyle-inspirations.blogspot.com/2015/05/lato-nadchodzi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wygląd bloga. A tą pomadkę chyba wypróbuję.
    Będe często tu wpadać :)
    Obserwuję.
    http://paulinaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam tej pomadki, ale chyba się skuszę, skoro ją tak zachwalasz + dobrze, że nie podkreśla skórek, to najwazniejsze :)
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń