Ziaja, Maslo kakaowe - krem do cery normalnej i suchej

 
Hej,
dzisiaj recenzja kosmetyku, który odkryłam stosunkowo niedawno, chociaż dla wielu z Was jest dobrze znany. Jest to masło kakaowe firmy Ziaja. Przez pewien czas moja cera była mocno wysuszona i szukałam czegoś, co pomoże mi ją dobrze nawilżyć. Trafiłam na ten produkt i jestem z niego bardzo zadowolona. Zapraszam Was do bardziej szczegółowej recenzji. ;)

 

Kilka słów od producenta:

 
 "Odżywczy krem do pielęgnacji twarzy.
 
 
DZIAŁANIE
 • dostarcza skórze cennych substancji odżywczych
 • regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek
 • nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody
 • skutecznie łagodzi podrażnienia
 
EFEKT
 regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt"
 



 
 


Moja opinia:

 
Pierwsze, na co od razu po otwarciu zwraca się uwagę to przepiękny zapach. Pyszny, słodki, kakaowy. Aż chce się jeść .. ;)
Dzięki temu uwielbiam tę serię, a mam wrażenie, że w tym kremie zapach jest bardziej intensywny niż w pozostałych produktach.
Krem jest biały i wyraźnie gęsty. Ma naprawdę bardzo treściwą konsystencję. Niektórzy stosują go również na dzień, ale dla mnie jest na to za tłusty. Ja używam go tylko na noc, nakładając grubszą warstwę. Kosmetyk wchłania się dosyć długo, zostawiając delikatny film na skórze, ale przy wieczornym użyciu nie przeszkadza mi to. Wiem, że dzięki temu moja skóra się lepiej regeneruje.
Krem dostępny jest w małych opakowaniach 50 ml, i nie jest zbyt wydajny, szczególnie kiedy używamy go w większej ilości. Nie jest to duży problem, gdyż kosztuje on naprawdę niewiele, za co dodatkowo go lubię. Niecałe 4 zł to stosunkowo mało, więc nawet kupując dwa opakowani w miesiącu można to jakoś przeboleć. ;)
Trudno mi ocenić, czy kosmetyk poprawia koloryt bo nie do końca na tym mi zależało. Za to na pewno przyczynia się do nawilżenia buźki. Po użyciu kremu na noc, rano budzę się z delikatną, miękką i wyczuwalnie bardziej elastyczną skórą. Cudowne uczucie. Lubię ten krem i myślę, że zostanie ze mną na dłużej, szczególnie zimą, gdy cera będzie mocniej przesuszona.
 
Cena: ok. 4 zł / 50 ml

8 komentarzy:

  1. Znam i bardzo lubię :) często wracam do kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zastanawiałam się nad zakupem, teraz jestem przekonana, że warto, jutro jadę na zakupy, wiec na pewno zakupie. ;) jak bhs mogła to informuj mnie sanchezbogiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award :) więcej na moim profilu :) http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam parę produktów z Ziaji :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych. Miałam ten krem, jak dla mnie był troszkę za tłusty, ale za to jaki obłędny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam sprey przyspieszający opalanie z ziaji o zapachu masła kakaowego :) i balsam podtrzymujący opalenizne tej z tej serii <3 mmm

    OdpowiedzUsuń