Mineral Spa- peeling+maseczka+krem myjący do twarzy 3w1



Wiele razy stosowałam oczyszczającą maseczkę Efektima i byłam z niej bardzo zadowolona. Niedawno miałam możliwość wypróbowania innego produktu, tej samej marki. Jest to 3 w 1: peeling, maseczka i krem. Byłam bardzo ciekawa, czy ten produkt dorówna maseczce, której od dawna używam. Jeśli jesteście ciekawi, jakie były moje wrażenia, to zapraszam Was dalej. 

Kilka słów od producenta: 


"Doskonały, skondensowany preparat do oczyszczania skóry twarzy łączy w sobie krem myjący, peeling oraz maskę.
Efekt kremu myjącego, który łagodnie oczyszcza i nawilża naskórek, uzyskujemy dzięki połączeniu wyjątkowo delikatnych środków myjących wraz ze składnikami odżywczymi 
Efekt peelingu uzyskujemy dzięki ścierającym drobinkom z alg, które doskonale wygładzają i złuszczają martwe komórki naskórka. 
Efekt maski do twarzy opracowano dzięki wzbogaceniu kosmetyku w naturalne i skuteczne w działaniu składniki, takie jak zielone błoto mineralne, biała glinka i ekstrakt z lilii."

Skład:

AQUA, KAOLIN, SILT, ALCOHOL DENAT., GLYCERIN, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CAPRYL/CAPRAMIDOPROPYL BETAINE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, GLYCERYL STEARATE, LITHOTHAMNIUM CALCAREUM POWDER, CETYL ALCOHOL, ALUMINA, PROPYLENE GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, XANTHAN GUM, PHENOXYETHANOL, PARFUM, DMDM HYDANTOIN, METHYLPARABEN, CITRIC ACID, LILIUM CANDIDUM EXTRACT, PROPYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, LINALOOL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, COUMARIN, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL 
ALCOHOL

Moja opinia: 


Myślę, że jest to bardzo fajny produkt, który łączy w sobie zalety kremu, peelingu i maseczki,
Ja użyłam go jako maseczkę do twarzy. Fajne jest to, że wystarczy 5 minut, by kosmetyk zadziałał. Dodatkowo nie ma problemu ze zmywaniem, co jest dla mnie ogromnym plusem.
Po użyciu skóra jest wyraźnie gładsza, dokładnie oczyszczone i ujędrniona.
Nie zauważyłam, aby kosmetyk wywołał u mnie podrażnienie lub zaczerwienienie. 
Myślę, że razem z drugą maseczką zagości u mnie na dłużej. ;)


Cena: ok 2 zł/ 10 ml

1 komentarz:

  1. ja tez użyłam raz tego i do d..., jest okropna nie obchodzi mnie jak pachnie i jak wygląda tylko jak działa - a u mnie tragedia. Nałożyłam tą maskę 2 dni temu wieczorem i od dwóch dni jestem czerwona na gębie, cała podrażniona i a po nałożeniu kremu lub serum piecze. Od dwóch dni obchodzę sie bardzo delikatnie z moją buźką żeby więcej szkód sobie nie narobić i dlatego stosuje tylko hydrolatu lewandowego do oczyszczania i to mi trochę uśmieża ból. Absolutnie odradzam tą maskę jeśli nie chcecie sobie podraznic twarzy.

    OdpowiedzUsuń