Coconut Miracle - Olejek kokosowy Efektima



Hej,
Dzisiaj napiszę Wam kilka słów o produkcie, który od pewnego czasu stał się bardzo sławny. Jest to olejek kokosowy, znany ze swoich cennych właściwości zdrowotnych i pielęgnacyjnych.
Możliwości zastosowania jest naprawdę wiele, ja postanowiłam wypróbować jego wpływ na skórę, włosy i paznokcie korzystając z olejku Coconut Miracle od Efektimy.  Pierwszy raz używałam tego typu produktu i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się kosmetyk to zapraszam Was dalej. ;)



Kilka słów od producenta:



"Olejek kokosowy uznawany jest za „najzdrowszy olej na ziemi”. Idealny do pielęgnacji skóry i włosów. Posiada właściwości odżywcze i regenerujące. Cudownie relaksujące i natychmiast poprawia kondycję skóry.
Do stosowania na ciało, dłonie i paznokcie oraz włosy."





Skład:



Moja opinia:


Zaczęłam od przetestowania olejku na ciele. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo obawiałam się trochę tego, że jako olejek zostawi na długo tłustą warstwę na ciele. Ku mojemu zaskoczeniu kosmetyk wchłonął się ekspresowo. Chwilkę po nałożeniu skóra była miękka, delikatna w dotyku i nawilżona, ale NIE tłusta. Za to ogromny plus!
Olejek pachnie bardzo ładnie, oczywiście kokosowo, ale zapach ten nie jest zbyt uporczywy.
Jeśli chodzi o działanie to zgodnie z obietnicami producenta produkt odżywia skórę i ujędrnia. Mam również wrażenie, że delikatnie przyczynia się do wyrównania kolorytu skóry i poprawienia jej wyglądu.
Dodatkowym plusem jest buteleczka z rozpylaczem. Przy tego rodzaju kosmetykach jest to duże ułatwienie podczas stosowania.
Cieszę się, że udało mi się przetestować ten kosmetyk i poznać jego właściwości. Teraz z chęcią po niego sięgam na co dzień.


Cena: 16,99 / 150 ml 



Używałyście kiedyś olejku kokosowego? 

Co o nim sądzicie? 



12 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy go nie używałam, ale boję się szczerze olejków. Już użyłam dwóch - migdałowego i wanilii, na obu opakowaniach pisało że nie pozostawia tłustych śladów, a jednak.. :( Może skuszę się a ten! Dziękuję za opinię, zapraszam do siebie. :)
    http://dearilyanddon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym na szczęście nie ma takiego problemu. Wydaje mi się, że spokojnie można go podciągnąć pod suchy olejek. Dzięki temu, że szybciutko się wchłania, nie zostawia śladów. ;)
      Chętnie zajrzę na Twój blog.

      Usuń
  2. mam go i uwielbiam!
    KIedyś używałam oliwki ale odkąd mam ten olejek to się z nim nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosowym <3 Chętnie nawet sobie chyba kupię ten olejek ^^ Gdzie go można kupić ?

    http://paullalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką olejków.
    Na jednym się przejechałam i już nie mam zaufania ;/
    http://maja-sum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go nie używałam. Ale skoro mówisz, że nawilża skórę i jesteś z niego zadowolona to chyba kupię! W Rossmanie, tak?
    Może obs za obs? Zacznij a się odwdzięczę!

    6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, myślę, że spodoba Ci się. ;) W rośku widziałam ostatnio, teraz jest nawet jakaś promocja na niego.
      Chętnie zajrzę też na Twój blog. :)

      Usuń
  6. Ja nie lubię olejków do ciała, ale wykorzystałabym go na moje włosy. Z resztą każdy olejek tak wykorzystuję, a kokosowy uwielbiam. Chyba znalazł się on w ostatnim beGlossy :)
    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2015/07/kosmetyczny-zawrot-gowy-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Skład mi się trochę nie podoba, ja używam nieoczyszczonego oleju kokosowego extra virgin. I to jest najzdrowszy olej na ziemi - bo nie ma nic innego w składzie. Świetnie działa na włosy i jako masło do ciała. Pozdrowienia! www.mojegotowanieiblogowanie.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zapach kokosa więc pewnie niebawem się skuszę :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie miałam okazji korzystać z tego produktu ale Twoja opinia jak najbardziej mnie zachęciła . A zapach kokosu jeszcze bardziej zachęca mnie do kupna :) Jak będę w Polsce na pewno go kupię :)
    orchixn.blogspot.com Zapraszam do siebie i obserwuje bo ciekawie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń