Ziaja, Kokosowy balsam do ust

 
Kokosowe kosmetyki od dawna cieszą się dużą popularnością. Cenimy je głównie za ich piękny zapach. Zapewne każda z nas ma co najmniej kilka takich kosmetyków.
Jakiś czas temu skuszona aromatyczną nazwą postanowiłam wypróbować balsam do ust Ziaji. Pierwszy raz zobaczyłam ten produkt i początkowo myślałam, że to jakaś super nowość- jak się później okazało balsam istnieje już od dawna. ;)
Przetestowałam i mam już swoją opinię. Jeśli jesteście ciekawe czy przekonał mnie do siebie to zapraszam dalej. ;)


Kilka słów od producenta:


"Doskonale nawilża skórę oraz zapobiega nadmiernemu wysuszaniu. Zmniejsza skłonność do pękania, szczególnie w kącikach ust. Nabłyszcza, delikatnie natłuszcza oraz skutecznie zapobiega pierzchnięciu.

Zawiera:
- lipidy z orzecha kokosowego - podobne do substancji zawartych w skórze, zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka. Źródło NNKT bogatych w kwasy omega3 i omega6 niezbędnych do prawidłowego odżywienia i nawilżenia skóry,
- olej Canola - bogaty w fitosterole i tokoferole, odżywia i zmiękcza naskórek, posiada naturalny system autooksydacji, neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem UV oraz skutecznie łagodzi podrażnienia,
- lanolina - natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę, doskonale wchłania się w skórę, hamuje utratę wody oraz zmniejsza szorstkość naskórka,
- witaminy A i E - chronią przed uszkodzeniami lipidy naskórka. Doskonale regenerują i odżywiają skórę.
Aromat mleczka kokosowego - zapewnia przyjemne uczucie świeżości i podnosi komfort stosowania. "
 
 
 


Skład:

Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cera Microcristallina, Paraffin, Glycerin, Canola Oil, Lanolin, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethiconee, Cyclopentasiloxane, Sorbitan Sesquioleate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Methylparaben, Ethylparaben, Aroma (Flavor), Benzyl Alcohol, Citric Acid





Moja opinia:

Balsam jest umieszczony w małej tubce ze ściętym końcem. Jest to produkt wyciskany o białym kolorze. Dosyć gęsty. Jeśli chodzi o zapach to nie jest on tak kokosowy jak myślałam, a szkoda.. Trochę brakuje mi tutaj tego pięknego aromatu.
 
Teraz niestety trochę negatywów. Przez to, że balsam ma intensywny kolor, niestety zostawia ślady na ustach. Trudno jest nałożyć go tak, aby nie było widać tego białego śladu. Dodatkowo bardzo słabo się wchłania.
Jeśli chodzi o działanie to również bardzo się zawiodłam. Producent dużo obiecywał, ale mało udało się zrealizować. Balsam nie radzi sobie z nawilżaniem ust. Moje nie są specjalnie problematyczne, a i tak efekt delikatnego nawilżenia utrzymywał się TYLKO chwilę po nałożeniu. Myślę, że z bardziej wysuszonymi i spierzchniętymi ustami balsam sobie nie poradzi.
Jedyny plus jaki widzę to niska cena, ale chyba jednak nie tylko o to tutaj chodzi...
Liczyłam, że ten produkt okaże się o wiele lepszy, ale niestety bardzo się zawiodłam.
 
Cena: ok. 6 zł/ 10 ml
 
 

A jakie są Wasze ulubione balsamy i pomadki ochronne do ust ?

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kokosową serię z Ziaji więc na tym balsamie pewnie też bym się zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat nie mogę stosować zapachowych balsamów do ust, bo od razu mnie dusi :( jedyne co wchodzi w grę to wazelina i baby lips ;) a co do zapachu to jestem jedną z nielicznych osób, które zapachu kokosa nie lubią :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo to, chyba go kupię, ze względu na zapach :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam firmę Ziaja, ale niestety nienawidzę zapachu kokosa :(
    ja na usta stosuję masełko z Nivea ^^
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii jest też oliwkowy balsam, ale nie używałam go nigdy. ;)

      Usuń
  5. Ja na wysuszone usta używam pomadki od Carmex lub Baby Lip z serii Dr Rescue i działa świetnie :3 Co do posta to bardzo lubię Ziaję i jeszcze na żadnym produkcie się nie zawiodłam, chociaż nie mam z kolekcji kokosowej
    Również obserwuję bloga ♥

    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i jest średni :p za to uwielbiam kokosowe masełko do ust z Nivea oraz pomadkę kokosową z Yves Rocher :)

    OdpowiedzUsuń