SHEFOOT Krem odżywczy do paznokci i suchej skóry stóp

Hej,
Dzisiaj mam dla Was recenzję bardzo fajnego kremu do stóp i paznokci. Odżywczy krem z masłem shea, który uelastycznia i nawilża.


Zapraszam Was dalej. :)

Kilka słów od producenta:


"Krem opracowany , by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom. Formuła została wzbogacona płynną kreatyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę, pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku."

Co ważne:


produkt NIE zawiera barwników, parabenów, PEG, ftalonów, silikonów. Jest hypoalergiczny.



Składniki i ich działanie:

Masło shea

zapobiega wysuszeniu skóry, wzmacnia cement międzykomówkowy oraz płaszcz hydrolipidowy skóry

OLEJ ARGANOWY

nawilża i ujędrnia, przyspiesza regenerację naskórka

WITAMINA E

wygładza i odżywia skórę, zwiększa elastyczność

ALANTOINA

działa przeciwzapalnie, łagodzi mikropodrażnienia

GLICERYNA

silnie nawilża także głębsze warstwy naskórka

PŁYNNA KREATYNA I ELASTYNA

wzmacniają płytkę paznokcia



Moja opinia:

Produkt bardzo fajnie spełnia swoje zadanie. Nawilża i odżywia już po pierwszym użyciu. Skóra jest delikatna i mięciutka w dotyku. Krem jest stosunkowo gęsty, a przez to bardzo wydajny. Zdecydowanym plusem jest to, że bardzo szybko się wchłania. Do tego zapach, słodki i bardzo przyjemny. Produkt poprawia wygląd i kondycję skóry. Jestem z niego bardzo zadowolona.


Cena: niecałe 20 zł/ 75 ml

2 komentarze:

  1. Ja osobiście nie używam kremów do stóp... wchłaniają sięstrasznie długo i denerwuje mnie to że po ich nałożeniu nie mogę wstać i czegoś porobić :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem, ale ten krem baaaardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Wchłania się błyskawicznie. Wiadomo, że lepiej przez chwilkę po wsmarowaniu nie spacerować, ale w tym przypadku ogranicza się to naprawdę do minimum. ;)

      Usuń