Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais

Jakiś czas temu pisałam Wam o akcji testowania kosmetyków Le Petit Marseillais. Bardzo się cieszę, że udało mi się zostać jedną z Ambasadorek. ;)


W ostatnich dniach przyszła do mnie pięknie zapakowana paczuszka z kosmetykami i nie tylko. 
Zapraszam Was do dalszej części, w której opiszę co dokładnie skrywało w sobie pudełko. 


LPM przygotowała dla nas niespodziankę. W paczce znajdowały się 2 żele pod prysznic, a na nich banderole zakrywające ich zapachy. Zadaniem było założenie opaski na oczy i odgadnięcie jakie to zapachy. Każdy z żeli zawiera dwie nuty zapachowe i przyznam, że bezbłędne odgadnięcie obu wcale nie było takie łatwe. ;)


Pomarańcza i Grejpfrut, a także Werbena i Cytryna- oba bardzo świeże i cytrusowe zapachy. Paczka miała również "ukryte", drugie dno, gdzie znalazłam saszetki z żelem i mleczkiem do ciała dla przyjaciół. 


Paczka była naprawdę starannie przygotowana. Miło, że LPM nas doceniło i tak bardzo się postarało. Już niedługo zabieram się za testowanie produktów, a wkrótce pojawi się dla Was recenzja.


Czy któraś z Was również została Ambasadorką LPM?
Jakie są Wasze ulubione żele pod prysznic? 



2 komentarze:

  1. Boże zazdroszczę Ci, że zostałaś ambasadorką LPM! W mojej kolekcji pielęgnacyjnej do ciała ich produkty znajdowały się tylko kilkakrotnie, ale bardzo przypadły mi do gustu zapachy i sposób w jaki rozprowadzają się po skórze. Moim faworytem jak do tej pory jest biała brzoskwinia/nektarynka. Pozdrawiam xx PS obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę, tym bardziej, że jeszcze nie używałam kosmetyków LPM. Niedługo pojawi się recenzja tych żeli, więc zachęcam do śledzenia. ;)

      Usuń