Dove, żel pod prysznic Caring Protection



Hej, 
jakiś czas temu było głośno o akcji Dove, dzięki której za zakup dowolnego żelu pod prysznic tej marki, można było otrzymać zwrot kosztów. Pomyślałam, że to super okazja do wypróbowania tych żeli, tym bardziej, że nigdy ich nie stosowałam. 

Kilka słów od producenta: 


"Rozwiązaniem problemu wysuszenia skóry jest odpowiednia pielęgnacja – delikatne oczyszczanie połączone z nawilżeniem skóry, pozwala już na etapie kąpieli zatroszczyć się o jej kondycję. Dlatego warto wybrać kosmetyki o bogatej, zaawansowanej formule - takie jak Dove Caring Protection żel pod prysznic z formułą Nutrium Moisture i naturalnymi olejkami z nasion słonecznika i z soi, które regenerują naskórek – wiążą wodę i zapobiegają jej odparowaniu, a także pomagają przywrócić równowagę hydrolipidową skóry. "

Skład:





Moja opinia:


Produkt ma raczej gęstą konsystencję.  Nie pieni się jakoś specjalnie, ale nie utrudnia to rozprowadzania na ciele. Zapach jest delikatny, bardzo przyjemny- taki klasyczny, kremowy żel, myślę, że większość od razy skojarzy go z marką Dove. Zapach ten utrzymuje się na skórze długo po myciu. Jeśli chodzi o efekty, to byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.
Już po pierwszym użyciu, od razu po prysznicu moja skóra była mięciutka i nawilżona. Żel jest szeroko dostępny w wielu różnych zapachach, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo duży plus za wydajność. Często zdarzają się ciekawe promocje, więc warto na nie polować. ;)  

Cena: 17 zł/ 500 ml

A jakie są Wasze ulubione żele pod prysznic? 

7 komentarzy:

  1. Ciekawy post, na pewno bardzo przydatny, spodziewałam się,że żel ten okaże się produktem do zwrotu, jednak mile się zaskoczyłam, moim ulubiony żelem pod prysznic, jest ogólnie seria orginal source, szczególnie żel kokosowy, jeszcze kiedyś tu zajrzę, z chęcią przeczytam więcej recenzji, jeśli będziesz miała chwilke wpadnij do mnie i może zatrzymasz się na dłużej :*
    http://sprintereczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ostatnio zapoznawałam się z tym żelem - i również wrażenie bardzo pozytywne :-) Pozdrawiam i zapraszam z wizytą ;-) http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam produktów firmy Dove. Dobrze, że utrzymuje się długo na ciele. Jeśli kupuję jakiś żel to głównie chodzi mi o to, aby utrzymywał się na ciele dłużej. Niestety nigdy jeszcze takiego żelu nie spotkałam xd Zastanowię się nad kupnem tego produktu.

    Zapraszam do mnie. Mam nadzieję, że zostawisz po sobie jakiś ślad ;)
    http://paullalife.blogspot.com

    PS: Obserwuję od dawna ^^ Ciekawy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana u mnie na blogu do LBA :)

    http://aleex-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te żele z Dove. Długo utrzymuje się zapach i skóra taka mięciutka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post
    zapraszam do siebie KLIK
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń