Monte Snack - Pyszna przekąska dla najmłodszych i nie tylko




Witajcie Kochani,
dzisiaj nie będzie kosmetycznie, za to bardzo smakowicie. Jakiś czas temu udało mi się wziąć udział w kampanii Zott - Monte Snack.
Przekąski przetestowane więc czas napisać o nich kilka słów.
Zapraszam dalej. ;)


Kilka słów od producenta: 


"Połączenie wyśmienitej czekolady, orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia, że Monte Snack to nie tylko smaczna, ale i pożywna przekąska dla każdego - zarówno dzieci, jak i dorosłych!"





Moja opinia: 


Monte Snack to niewielka, poręczna przekąska w sam raz dla dzieci, chociaż myślę, że wielu dorosłych też chętnie by się na nią skusiło.  Kanapka składa z biszkoptu, mlecznego kremu, a po środku paska o smaku czekolady i orzechów laskowych.
Wszystko wygląda bardzie estetycznie i smakowicie.
Co najważniejsze, kanapka nie smakuje sztucznie. Wszystkie smaki wyśmienicie się komponują. Biszkopt jest delikatnie wilgotny, a krem raczej zbity- nie rozpływa się.
Cena nie jest wygórowana więc myślę, że warto spróbować. ;)







5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam tego "batona"!
    Przepyszny jest :D

    Obserwujee^^
    Zapraszam do mnie, niedługo pakowanie na wakacje
    http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm robię się głodna :D
    ps. Nominowałam Cię do LBA :) będzie mi miło gdy odpowiesz na pytanka :)!
    http://bugsowymakeupowy.blogspot.com/2016/09/troche-sobie-pogadamy-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pycha :D Niestety nie jem słodyczy :/ Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam, jest przepyszny. Chętnie do niego wracam. :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń